آرام جانم **ایمان**آرام جانم **ایمان**، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی مامان و بابا

ماه هشتم زندگی نفس مامان

1393/10/2 17:50
نویسنده : مامان فهیمه
268 بازدید
اشتراک گذاری

اولین عید قربان ایمان

صبح خونه پدرشوهرم بودیم و حدود ساعت 11 تصمیم گرفتیم بریم خونه بابای من چون گوسفندامون اونجا بود. لباس پوشیدمو حاضر شدم که دیدم پسرم شروع کرد به گریه کردن. هرکاری میکردم آروم نمیگرفت. شیر نمیخوردو حتی وقتی بردمش تو حیاط هم آروم نشد. آخر سر فکری به ذهنم رسیدو رفتم تو ماشین نشستم که آقا ساکت شدن. بعلههههههههههه حالا دیگه وقتی من لباس میپوشم که برم بیرون پسر کوچولوم متوجه میشه و فک میکنه که الانه که بذارمشو خودم در رم. با این وضع ما یه ربع تو ماشین خاموش نشسته بودیم تا بابای پسرم تشریف بیارن که حرکت کنیم.

حالا ببینین چه با ادب شده، انگار نه انگار که گریه کرده

 

چرا این سیب داره من ندارم قهر

 

حالا منم سیب دارم پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

اینم مرواریدای پسرم: تو دهنشو با دقت نیگا کنین

 

حالا که همه درگیر قربونی کردن گوسفندا هستن هیچ جا بهتر از اینجا نیست واسه شما دوتاخندونک

الهی فداتون بشم انگار لثه های هر دوتون حسابی میخاره و اون جغجغه که مامانم واستون خریده بهترین وسیله است

 

پسرم واقعا احساس میکنه سوار ماشین شاسی بلنده هااااا

 

اینم یه عکس از فسقلی ما تو عروسی صالح دوست بابایی

وقتی میریم بیرون یا تو ماشین از کوچولوییت عادت داشتی انگشت منو تو دستای کوچولوت بگیری این کارتو خییییییییلی دوست دارم مامانی

 

پروفسور ایمان:

دایی فرهادت یه عکس داره دقیقا با همین ژست تو خونه مامان بزرگم با کتابای خاله آیلرمون

حالا جنابعالی تو خونه ماماجون با کتابای خاله شیما

بچه حلالزاده که میگن به داییش میره اینه هااااااچشمک

پوشکتم خیس کردی و نذاشتی عوضش کنم چون به امر شریف کتاپ پاره کردن مشغولی.شاکی

 

اینم یه وسیله سنتی واسه اینکه اولین قدمهای زندگیتو باهاش برداری مامانی. تو اینترنت دیدم به نوع پیشرفتش میگن واکر. اینو سفارشی دادیم دوست دایی فرهاد که نجاره و الان بابایی هم باهاش رفیق شده برات درست کرد.

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله
4 دی 93 14:14
چقدر عکساش قشنگه عزیییییییییییییییییییزم میشه لطفا تو جشنواره عکس به عکس خواهرزاده من هم رای بدین کد75را به 1000891010بفرستین ممنون
مامان سمانه
12 دی 93 21:53
فهیمه جوووووووووون راستی نگفتی کارت چیه عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اوووووووو شیما هم کلی خوشحال شد کلی دعات کردم فهیمه گلی من عاااااااااااااااااااااشقتم هزار تا خانومم
مامان فهیمه
پاسخ
بابا کاری نکردم کههههه چقد تشکر میکنی تو سمانه جووون خجالتم میدی اینجوری